Конспект уроку літературного
читання
Дата: Клас:2.
Тема: Німецька народна казка «Бременські музики».
Мета: формувати
знання про Німеччину, поглиблювати знання про казку як літературний жанр,
формувати навичку усвідомленого та швидкого читання; розвивати уяву, мовлення,
мислення, уміння порівнювати; виховувати чесність та порядність.
Обладнання: ТЗН,
інфографіка «Німеччина», ілюстрації, ватман, фломастери.
Тип уроку: вивчення
нового твору.
Хід уроку
І. Організація
початку уроку
ІІ. Перевірка ДЗ
ІІІ. Актуалізація
опорних знань
1. Робота з мапою
- Які карту бачите?
- Казка яких країн
вже вивчали?
- Чим відомі ці
країни? Прокажіть їх на мапі.
- Які казки країн
Європи можете назвати?
ІУ. Повідомлення
теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності
1. Відгадування
загадок
- Аби назвати тему
уроку- треба відгадати загадки.
Не князівської
породи,
А ходить в короні,
Не їздець, а зі шпорами,
Не сторож, а рано будить.
(Півень)
А ходить в короні,
Не їздець, а зі шпорами,
Не сторож, а рано будить.
(Півень)
Хто з хвостиком і з
вушками,
В кого лапки з подушками?
Як ступа, ніхто не чує,
Тихо крадучись, полює.
І маленькі сірі мишки
Утікають геть від...
(Кішки)
В кого лапки з подушками?
Як ступа, ніхто не чує,
Тихо крадучись, полює.
І маленькі сірі мишки
Утікають геть від...
(Кішки)
Ой, великий
упертюх
Сей сіренький клаповух.
Кличе «І-я» до ясел,
Називається...
Сей сіренький клаповух.
Кличе «І-я» до ясел,
Називається...
Полюбляє він ковбаску,
Розгризає маслаки
І отримує він ласку
Від хазяйської руки.
Якщо друга захищає,
Про життя своє не дбає.
Хто твій вірний помічник?
Хто сміливий захисник?
(Собака)
Розгризає маслаки
І отримує він ласку
Від хазяйської руки.
Якщо друга захищає,
Про життя своє не дбає.
Хто твій вірний помічник?
Хто сміливий захисник?
(Собака)
Це мандрівні артисти,
Жартівники й кадристи.
Відомі їх таланти:
Співаки тамузиканти.
Півень, кіт, осел, собака
Ніколи не знаютьстраху.
Хтож це?Відгадайте!
Відповідь швиденько дайте.
Жартівники й кадристи.
Відомі їх таланти:
Співаки тамузиканти.
Півень, кіт, осел, собака
Ніколи не знаютьстраху.
Хтож це?Відгадайте!
Відповідь швиденько дайте.
-
Отже,
тема уроку- німецька народна казка «Бременські музики»
У. Вивчення нового
твору
1. Підготовча
робота
Аналіз інфографіки
-
Подивіться
на інфографіку та скажіть, яка мова в німеччині?
-
Скільки
осіб проживає?
-
Які
відомі місця є?
-
Що
про природу можете сказати?
-
Які
графи порожні?
-
Яких
відомих людей Німеччині знаєте?
-
Що
вони зробили?
2. Словникова робота
3. Первинне ознайомлення з текстом
4. Перевірка сприймання
- Сподобалася казка?
Чим?
Чи можна назвати її повчальною? Чому?
5. Повторне читання. Структурно-художній аналіз тексту
Читання про себе
Читання в ролях
Читання «буксиром»
6. творча робота над текстом
Доповнення схеми
-
Доповніть
схему- вкажіть хто чого прагнув і як це проявляється.
Кіт
|
Осел
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
УІ. Узагальнення і
систематизація знань
1. Заповнення
паспорту казки
- Заповніть паспорт
казки
УІІ. Підсумок уроку
1. Рефлексія
- Яку казку читали?
Чим запам’яталачґ?
-
Що
було важким?
2. ДЗ
- читати казку та
доповнити інфографіку
3. Оцінювання
вербальне
Немає коментарів:
Дописати коментар