суботу, 26 січня 2019 р.

План-конспект уроку математики


План-конспект уроку математики
         Клас:2
Тема: Додавання і віднімання. Прийом округлення.
Мета: поглиблювати знання учнів про способи додавання і віднімання двоцифрових чисел, продовжувати формувати навичку додавання і віднімання двоцифрових чисел прийомом округлення, узагальнити способи розв’язання задач на збільшення і зменшення чисела у прямій та непрямій формі; розвивати увагу, математичне мислення, мовлення, уяву, уміння узагальнювати та порівнювати; виховувати інтерес до вивчення математики.
Обладнання: ТЗН, роз даткові картки, годинник, м’ячі, кільце, нитка, стрічка, лотерейні квитки, А3, маркери, цінники, ілюстрації.
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
І. Організація початку уроку
ІІ. Повторення, закріплення та усвідомлення вивченого матеріалу
1. Усна лічба
Дидактична гра «Математичний пінг-понг»
-         Кожен має м’ячик з прикладом. Розв’яжіть приклад та киньте м’яч у сітку.
-         Запишіть вашу відповідь у вигляді суми розрядних доданків.
-         Запишіть відповідь у вигляді різниці круглого числа та одиниць.
2. Хвилинка каліграфії
Дидактична гра «лабіринт»
-            Між вашими партами проходить нитка. Запишіть числа, які подані на цій нитці, знайдіть закономірність та продовжте ряд.
( 9, 12, 16, 21, 15, 8,0, 9, 19… 30, 18, 5)
-         Яка команда впорається швидше, та і отримає емблему до сьогоднішнього уроку.( годинник)
ІІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності
1. Повідомлення теми уроку
Ігровий момент «Годинник»


2. Робота над задачею(№3 за підручником С.О.Скворцової, 2 частина)

І. Ознайомлення з умовою задачі

ІІ. Бесіда за умовою задачі
-         Про що йде мова в задачі?
-         Що відомо?
-         Яке питання в задачі?
ІІІ. Побудова допоміжної моделі задачі 
ІУ. Пошук розв’язання задачі (синтез)
У. Запис розв’язання і відповіді задачі
3. Дидактична гра «Магазин»
- Уявіть, що ви продавець в магазині. Вам треба розставити цінники для товарів лише за моїми описами. Цінники ви маєте. Напишіть на них ціни  за моїми вказівками.
У. Розвиток математичних знань

1. Завдання з логічним навантаженням
-  У вас є 9 монет, які однакові між собою, але одна із них фальшива- легша за інші. Як за два зважування на шалькових терезах визначити фальшиву монету?
УІ. Підсумок уроку
1. Вербальне оцінювання
 - Під рахуйте бали на лотерейних квитках. У кого кількість балів важча за 10- здайте підписані квитки. Я дістану один квиток. Переможець отримає книжку з математики, інші- молодець у щоденник.
2. Рефлексія
Створення хмари тегів
-         Кожна група має маркери та ватман у формі 10. Запишіть у цю десятку слова, які опишуть вашу роботу на уроці, те, що ви вчили, що робили, що було важко. Те, що сподобалося- зелним, що не сподобалося- синім.
( аналіз)
3. ДЗ
Додатки до уроку




Немає коментарів:

Дописати коментар

Подорож до країни сонячних мрій

 Що таке дитинство? Це країна сонячних мрій!