План-конспект уроку математики
Клас:2
Тема: Додавання і віднімання. Прийом округлення.
Мета: поглиблювати
знання учнів про способи додавання і віднімання двоцифрових чисел, продовжувати
формувати навичку додавання і віднімання двоцифрових чисел прийомом округлення,
узагальнити способи розв’язання задач на збільшення і зменшення чисела у прямій
та непрямій формі; розвивати увагу, математичне мислення, мовлення, уяву,
уміння узагальнювати та порівнювати; виховувати інтерес до вивчення математики.
Обладнання: ТЗН,
роз даткові картки, годинник, м’ячі, кільце, нитка, стрічка, лотерейні квитки,
А3, маркери, цінники, ілюстрації.
Тип уроку:
комбінований
Хід уроку
І. Організація
початку уроку
ІІ. Повторення,
закріплення та усвідомлення вивченого матеріалу
1. Усна лічба
Дидактична гра
«Математичний пінг-понг»
-
Кожен
має м’ячик з прикладом. Розв’яжіть приклад та киньте м’яч у сітку.
-
Запишіть
вашу відповідь у вигляді суми розрядних доданків.
-
Запишіть
відповідь у вигляді різниці круглого числа та одиниць.
2. Хвилинка каліграфії
Дидактична гра «лабіринт»
-
Між вашими партами проходить нитка. Запишіть
числа, які подані на цій нитці, знайдіть закономірність та продовжте ряд.
( 9,
12, 16, 21, 15, 8,0, 9, 19… 30, 18, 5)
-
Яка
команда впорається швидше, та і отримає емблему до сьогоднішнього уроку.(
годинник)
ІІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності
1. Повідомлення теми уроку
Ігровий момент «Годинник»
2.
Робота над задачею(№3 за підручником С.О.Скворцової, 2 частина)
І.
Ознайомлення з умовою задачі
ІІ.
Бесіда за умовою задачі
-
Про
що йде мова в задачі?
-
Що
відомо?
-
Яке
питання в задачі?
ІІІ.
Побудова допоміжної моделі задачі
ІУ.
Пошук розв’язання задачі (синтез)
У.
Запис розв’язання і відповіді задачі
3.
Дидактична гра «Магазин»
-
Уявіть, що ви продавець в магазині. Вам треба розставити цінники для товарів
лише за моїми описами. Цінники ви маєте. Напишіть на них ціни за моїми вказівками.
У.
Розвиток математичних знань
1.
Завдання з логічним навантаженням
- У вас є 9 монет, які однакові між собою, але
одна із них фальшива- легша за інші. Як за два зважування на шалькових терезах
визначити фальшиву монету?
УІ.
Підсумок уроку
1.
Вербальне оцінювання
- Під рахуйте бали на лотерейних квитках. У
кого кількість балів важча за 10- здайте підписані квитки. Я дістану один
квиток. Переможець отримає книжку з математики, інші- молодець у щоденник.
2.
Рефлексія
Створення
хмари тегів
-
Кожна
група має маркери та ватман у формі 10. Запишіть у цю десятку слова, які
опишуть вашу роботу на уроці, те, що ви вчили, що робили, що було важко. Те, що
сподобалося- зелним, що не сподобалося- синім.
(
аналіз)
3.
ДЗ
Додатки до уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар