четвер, 5 вересня 2019 р.

Ігри на знайомство на уроках англійської мови в 1 класі НУШ

Ігрова діяльність ще провідна в учнів 1 класу. Тому навчання має відбуватися на основі дидактичних та ділових ігор.
Пропоную добірку ефективних ігор та завдань на знайомство( Тема: Hello! I`m\My name is)

1.     1. "Коловий малюнок"
       Мета: емоційне налаштування першокласників на урок, створення позитивної атмосфери.
         Суть: стати у коло. Перед собою намалювати крейдою малюнок того, що першим побачили зранку. Після цього за годинниковою стрілкою помінятися місцями та доповними малюнок того, на чиє місце ти став. Доповнити  тим, що ти бажаєш цій людині. Ще раз за годинниковою стрілкою змінитися місцями та доповнити малюнок сусіда зображенням власного настрою.
Бесіда:
Які малюнки навпроти вас? Що вони означають? Чи схоже це з вашими планами?  Який малюнок у мене?
- В кінці я намалювала  друзів, які знайомляться, адже найбільше зараз хочу знайомства з новими учнями шкільної родини.
2. Сніжка
Мета: на рецептивному рівні сприйняти нові лексичні одиниці, розпочати знайомство з учнями класу; розвиток пам'яті, уваги; виховання взаємоповаги.
Суть:вам треба взяти серветку, сказати своє ім`я та передати далі. І так повторювати імена тих, хто був перед вами і додавати власне.  Якщо збилися- починаємо спочатку. Переміг той, хто найбільше імен повторить і збере найбільшу сніжку.
For example: I`m Alina. What is your name?

3. "Знайденки"
Мета: первинне закріплення нових ЛО, розвито комунікативної ініціативи в учнів.
Суть:ця гра по-іншому називається «хованки навпаки»Вам треба не заховатися, а знайтися. Для цього обираємо ведучого. Він стає між вами, а всі учні в цей час швидко мають знайтися, тобто представитися англійською мовою одночасно. Ведучий називає ті імена, які чує найкраще.  Чим більше учнів правильно представить ведучий, той і переміг.
4. "Побачення наосліп"
Мета: закріпити подані ЛО, розвивати сенсо-моторні відчуття, виховувати колективізм.
Суть: ведучому зав’язуємо  очі. Він підходить до учня. Той представляється( або своїм,або чужим іменем). А ведучий наосліп це перевіряє. Переможе той, у кого найбільше правильно названих імен.
5. "Дивов'язки"
Мета: перевірити рівень роззнайомлення учнів, узагальнити вивчені ЛО, розвивати увагу та швидкість сприймання.
Суть: я утворюю ланцюжок з 4 учнів, а вам треба стати частиною цього ланцюга, назвати своє ім'я та імена сусідів англійською мовою.
For example: I`m Alina. My neighbour is Olia. My neighbour is Nika.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Подорож до країни сонячних мрій

 Що таке дитинство? Це країна сонячних мрій!