вівторок, 3 вересня 2019 р.

Конспект першого уроку- КТС з батьками "Розфарбуй літо"


План-конспект першого уроку
Клас:2.
Форма проведення: колективна творча справа з батьками.
Тема: Розфарбуй літо!
Мета: дізнатися як провели учні літні канікули, актуалізувати знання про усну народну творчіть, збагачувати географічні уявлення учнів, укріпляти родинні стосунки дітей з батьками; розвивати усне зв’язне мовлення учнів, уміння узагальнювати та формулювати висновки(схематично), продовжувати роботу над формуванням спільного освітнього впливу на учнів( разом з батьківським комітетом); виховувати дружні стосунки, уміння працювати у групах, шукати компроміс. Формувати уміння шукати шляхи вирішення поставленої проблеми відповідно до наявних засобів.
Обладання: інтерактивний мультимедійний комплекс, папір, ножиці, олівці, анаграми КАНІКУЛИ та прислів’я, лего бокс, скляні прозорі ємності,вата, клей ПВА, картон, атласні стрічки, гофрований папір, ґудзики, намистини, клей-пістолет, природні матеріали, гуаш фарба, цукерки, ватман.
Хід заняття
І. Організаційна частина
1. Привітання
Дзвенить, дзвенить шкільний дзвінок —
Нас закликає до навчання.
Ми поспішаєм на урок,
І знову йдемо в світ пізнання.
Сидять за партами мої
Найкращі друзі в цілім світі,
Нас всіх єднають дні шкільні,
Снагою нових мрій сповиті.
2. Емоційне налаштування на урок
Ø Інтерактивна вправа «Долонька побажання»
-Знову для нас пролунав   дзвінок. Він покликав нас усіх на перший в цьому році урок. А розпочати наш урок я хочу з «долоньки побажання».
- Для цього оберіть папір того кольору, який вам подобається. Обведіть на ньому  свою долоньку та напишіть на ній побажання своїм однокласникам на новий навчальний рік.
( самостійне виконання завдання)
-         Поділіться вашими побажаннями.
-          Які побажання хотіли б отримати ви самі?
-          Тепер, коли маємо сили і побажання для подальшої роботи, то можна і розпочати Ваш перший у цьому році урок.
ІІ. Основна частина
1.     Повідомлення теми та мети уроку
Ø Розшифрування анаграм
( вчитель зараніше клеїть під парти літери анаграми)
-         У декого під партами є приклеєні літери. Вийдіть ті, хто отримав їх і розпочинаємо урок-звіт про КУИЛНАКІ. Здивовані? Розшифруйтета пошикуйтеся, аби вийшло слово.
-         Звичайно, це канікули.
Ø Аналіз відео
-         Перегляньте відео репортаж нашого репортера та скажіть, чого у ньому не вистачає? ( немає відповіді на те, як минули канікули та пройшло 1 вересня в школах України)
(https://www.youtube.com/watch?v=S5QFbJQskg8   - до 30 секунд)
2.     Планування діяльності
Ø Складання словесних пазлів
-         Так, нам варто доповнити цей репортаж власними розповідями про літні канікули. Але в якій формі це зробити?
-         Цьому  навчить народна мудрість. Складіть цю мудрість.
(Краще раз побачити, ніж сто разів почути.)
-         Яка форма звіту про ваші канікули буде?( зорова)
-    Тому, сьогодні ви маєте об’єднатися у 3 групи за кольором лего, яке витягнете із кошика.
( об’єднання у 3 команди. За кожну із команд відповідають батьки також поділені за кольором лего)
3.     Практична робота у групах з батьками
Ø Групова діяльність
-    На дошці бачите сірий малюнок літа. Його треба розфарбувати вашими емоціями та поробками.
-     Групам треба із поданого матеріалу зробити поробку, яка опише ваш літній відпочинок, прикріпити цю поробку на загальне полотно та розказати про те, як провели канікули. Я зніму вашу розповідь та доповнимо відео-репортаж прямо на уроці. Групам допомагатимуть батьки.
Обладнання
Поробки
Примітки
Атласна стрічка, нитки, клей-пістолет, ґудзики, намистини, гофрований папір.
Дерево із атласних косичок, морські хвилі із ниток, трава із стрічок та ґудзиків, квіти із гофрованого паперу.
Додаток 1
Серветки столові, клей ПВА, вирізані долоньки з побажаннями, вата, СД диск, кольоровий папір.
Пісок із кульок із серветок, веселка із вати та паперу, сонечко із долоньок,квіти із паперу, хмаринки із вати.
Додаток 1
Лего бокс
Бази відпочинку та гори із лего
Додаток 1
( поробки можуть бути будь-які, в залежності від наявних матеріалів та підготовки батьків)
Вчитель та асистент в цей час надають методичну та організаційну допомогу групам.
Презентація робіт групами із батьками.
( асистент  знімає на відео, на уроці відправляє  на комп’ютер та монтує у репортаж.)
4.     Перевірка сприймання
Ø Гра-театралізація «Крокодил»
-Але чи тільки відео та спільна картина можуть показати як минуло учнівське літо? (ні.)
- В як ще можна представити ваш відпочинок на канікулах?(показати)
- Це можна ще показати.  Без слів, лише жестами.
Покажіть вашу улюблену погоду. Улюблене заняття. Улюблене місце. Улюблену страву.
ІІІ. Підсумкова частина
1.     Приготування подяки батькам
Ø Самостійна робота
-    Вам впродовж заняття допомагали батьки. Якщо залишити їх допомогу без уваги- це буде не виховано. Тому, аби зробити їх життя солодким та смачним- візьміть цукерку та аркуш паперу. Напишіть на ньому слова вдячності і побажання вашим найріднішим. Упакуйте ці аркуші  у цукерку та вкиньте у вазочку. Кожен із батьків візьме її звідти та прочитає ваші слова.
( батьки спостерігають)
-    Батьки, коли витягнете цукерку- подякуйте дитині, яка це писала одним із способів, який оберете в скрині.
( тягнуть цукерку з побажанням та аркуш із способом висловлення подяки)
2.     Підведення підсумків
Ø Перегляд відео
-    Подивіться доповнений репортаж.
( перегляд змонтованого асистентом відео)
-    Де минули канікули однокласників?
-    Для яких забав існує літо?
-    Які забави із відпочинку хотіли б взяти з собою у навчальний рік? Чому?
3.     Заключне слово
-    Сподіваюся, що навчальний рік буде не менш веселим та корисним для вас. Адже із собою ви візьмете гарний настрій після 1 уроку, підтримку батьків та вчителів та прагнення до знань.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Подорож до країни сонячних мрій

 Що таке дитинство? Це країна сонячних мрій!