суботу, 26 січня 2019 р.

План-конспект уроку екології рідного краю


Конспект уроку екології
Тема: Взаємозв’язки у природі
Мета: формувати уявлення про взаємозв’язки в природі , формувати уміння їх пояснювати, поглиблювати знання про дерева рідного краю, розвивати увагу, уяву, мислення, мовлення уміння систематизувати матеріал, виховувати гордість за рідний край.
Обладнання: ТЗН, підручник, розд.картки.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
І. Організація початку уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Гра «Шифр малюнками»
- Підпишіть назви дерев та з виділених літер складіть слово


ІІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності
ІУ. Сприймання, усвідомлення та осмислення нового навчального матеріалу
1. Складання скрині багатств природи
- Впродовж уроку складемо Скриню багатств природи. Перше багатство- те, що склали за малюнками- дерево.
2. Розгадування ребусів
- Розгадайте ребуси. За поданими малюнками назвіть слово. Його додамо до скрині багатств природи.



3. Аналіз вірша  «Край городу» с.30
- Послухайте вірш та скажіть, які з чинників скарбниці згадував автор у вірші.
Край городу вишні білі
Наробили заметілі —
Розметали пелюстки.
Понад луки, понад поле
Поспішають бистрі бджоли
Мед збирати залюбки.
Я беру тоненьку гілку.
А вона: — Пусти, Васильку, —
Так почулося мені, —
Не ламай мойого цвіту:
Скоро-скоро бути літу —
Вродять вишеньки смачні. 

( тварини, рослини, нежива природа, людина)
-         Який шлях пройшла вишня, аби плодородити ягодами?
4. Розповідь з елементами бесіди
- Все в природі пов’язано. Адже, рослини дбають про повітря, є їжею для тварин, рослини не можуть вирости без грунту, а в грунті живуть тварини, на стан грунту та рослин впливає сонце, повітря, дощ, тобто нежива природа.
5. Пояснення схеми
- Поясніть схему на дошці.

6. Театралізована гра «Коло природи»
- Покажімо, як в природі все взамопов’язано. Кожен з вас виконає свою роль- рослин, тварин, грунту, неживої природи, людини.
Станьте у коло, той, кого я назву має сказати яке відношення і вплив він має на інших гравців.
У. Підсумок уроку
1. Рефлексія
2. Вербальне оцінювання

Немає коментарів:

Дописати коментар

Подорож до країни сонячних мрій

 Що таке дитинство? Це країна сонячних мрій!