суботу, 26 січня 2019 р.

Первинна діагностика рівня навчальних досягнень учня

Звіт асистента вчителя Кузнецової Аліни Ігорівни
за результатами первинної діагностики
провідних навчальних предметів
учня 1 класу
Петрова Петра
Особливості розвитку: затримка психічного розвитку. Недостатній рівень сформованості пізнавальних процесів, концентрації та обсягу уваги. Недостатній розвиток навчальних знань та вмінь. Під час виконання завдання потребує стимуляції дорослого. Незначне порушення темпу та ритму, зумовлене недостатністю іннервації мовленнєвого апарату. Загальне недорозвинення мовлення( ІІ-ІІІрівень) Емоційний стан  – врівноважений, доброзичливий, спокійний, адекватно реагує на звернене мовлення та інструкції дорослих. Легко йде на контакт з дорослими.
За результатами проведених досліджень готовності дитини до школи- учень готовий до шкільного навчання на середньому рівні. Методики показали, що у колективі учень зможе швидко адаптуватися. Мотиваційно-вольова складова дозволяє учневі поступово змінити провідну ігрову діяльність на навчальну. Виникають труднощі при виконанні інструкцій вказівок учителя, самоорганізації.
Морфологічно учень готовий до школи. Біологічний вік становить 5,5-6 років. На середньому рівні розвинена загальна та дрібна моторика рук. Антропометричні показники відповідають шкільній нормі, але занизькі для віку дитини.
Функціонально готовий до шкільного навчання, але обовёязкової стимуляції з боку дорослого. Інтелектуальна готовність на низькому рівні. Словниковий запас обмежений лише побутовою лексикою. Мисленнєві операції аналізу, синтезу, узагальнення не сформовані. Порівняння лише за допомоги та навідних запитань. Мислення дитини наочно-дійове. Абстрактними поняттями не володіє та не оперує. Уявлення про світ обмежені. Швидка втомлюваність. Памёять мимовільна та короткотривала. Нову інформацію не використовує самостійно. Мовлення порушене, не зв’язне.
Відповідно до спостережень за дитиною на уроках та перервах діагностовано такий рівень володіння знаннями та сформованості навичок з навчальних предметів:
Навчання грамоти:
-         вміє уважно слухати читання вчителя,
-         називає кілька українських народних казок про тварин,
-         з допомогою вчителя вимовляє слова з правильним наголосом,
-         відповідає на запитання (самостійно чи з допомогою вчителя) про кого, про що йдеться у творі,
-         бере участь у колективному розучуванні зразків дитячого ігрового фольклору і відтворенні їх в ігровій формі,
-         визначає і називає героїв казок про тварин,
-         висловлює елементарні узагальнені оцінні судження: лисиця – хитра, вовк – злий; заєць – боягуз,
-         розуміє запитання вчителя,
-         з допомогою вчителя визначає емоційний настрій твору,
-         має уявлення про номінативну роль слова, розрізнює назви істот і неживих предметів,
-         має уявлення про мовні і немовні звуки, розрізнює їх на слух,
-         розуміє й адекватно виконує короткі інструкції до навчальних завдань у підручнику та запропонованих учителем (для виконання індивідуально),
-         свідомо приймає правильну позу перед початком письма;
-         з допомогою вчителя набирає правильного положення ручки в руці, тримає її великим, середнім і вказівним пальцями,
-         кладе правильно зошит на парту перед початком письма і зберігає таке його положення в процесі письма,
-         показує верхню, нижню, ліву, праву сторони сторінки; початок, середину, кінець рядка,
-         самостійно чи з допомогою вчителя проводить лінії: вертикальні, горизонтальні, похилі (ліворуч, праворуч),
-         - самостійно або з допомогою учителя зображує прямі, ламані, хвилясті, петельні лінії перервними і неперервними (у міру можливості) рухами руки,
-         з допомогою вчителя  відповідає на запитання за ситуацією,     малюнком,
-          співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки,
-         знає найвідоміші народні і релігійні свята (Новий рік, свято Миколая, Різдво, Великдень, Івана Купала та ін.), обрядові дійства, в яких можуть брати участь діти,
-         сприймає на слух найвідоміші українські народні казки («Курочка Ряба», «Колобок», «Ріпка», «Рукавичка», «Колосок» та ін.);
-         бере участь у відгадуванні найпростіших загадок,
-         знає і вживає найпростіші українські формули мовленнєвого етикету вітання, прощання, прохання, українські форми звертання до дітей і дорослих,
-         добирає необхідне обладнання до уроку, розташовує його на парті,
-         дотримується правильної постави під час сидіння за партою; правильно тримає ручку під час письма,
-         уважно слухає і розуміє вчителя, приступає до роботи відразу після його настанови; слухає відповіді однокласників.
Англійська мова:
-         сформована навичка засвоєння іншомовної лексики.
Математика:
-         Визначає ознаки предметів (колір, форму, розмір),
-         розрізніє геометричні фігури за формою: коло, трикутник, чотирикутник,
-         розв’язує завдання, що передбачають:
-         порівняння предметів за розміром, кольором, формою, порівняння груп предметів на основі практичних дій з ними,
-         може визначати кількість звуків, рухів, предметів у групі тощо,
-         ознайомлений з правилами лічби,
-         виділяє предмет за його порядковим номером за зразком,
-         дає відповіді на запитання: «Котрий?», «Який по порядку?» за підказки вчителя,
-         називає числа натурального ряду в межах 10( у прямій послідовності)
Я досліджую світ:
-         наводить приклади  предметів, створених руками людини,
-         знає назви основних кольорів спектра; назви геометричних фігур (круг, квадрат, трикутник, прямокутник, коло),
-         порівнює два предмети за кольором, формою, розміром, способом зіставлення при розпізнаванні кольору; накладанням один на одного при визначенні форми,
-         розділяє предмети (предметні картинки) на групи за кольором, формою і розміром,
-         має уявлення  про значення Сонця,  води, повітря, ґрунту  для живої природи і  людини,
-         знає назви 3-4 дерев; 1-2 кущів, 2-3 трав’янистих рослин; назви 3-4 птахів, 3-4 диких та 3-4 свійських тварин,
-         вміє за завданням вчителя розповідати про ознаки пір року; про працю людей в різні пори року; як турбуватися про рослини і тварини в різні пори року,
-         має початкові уявлення про здоров'я та безпечну для здоров'я поведінку,
-         має уявлення про робоче місце школяра,
-         набуває початкових вмінь про правильну поставу,
-         називає основні правила особистої гігієни (за допомогою вчителя),
-         намагається дотримуватись елементарних правил особистої гігієни під керівництвом дорослих (намагається  правильно і самостійно вмиватися, чистити зуби, робить ранкову зарядку),
-         має початкові уявлення про значення їжі для здоров'я людини та режим харчування,
-         має початкові знання про основні види руху, називає їх на основі малюнкової опори,
-         знає членів родини, пам`ятає їхні імена (на запитання вчителя),
-         має загальне уявлення про обов'язки членів родини щодо забезпечення здорового способу життя,
-         наводить приклади обов'язків  в родині (на запитання вчителя),
-         має уявлення про елементарні правила поведінки школяра,
-         має елементарні уявлення про будову вулиці, організацію пішохідного руху,
-         розуміє та намагається дотримуватись правила безпечного переходу вулиці (за умови систематичного повторення та під керівництвом педагога) ,
-         розпізнає сигнали світлофора (за наочним зразком),
-         знає і називає своє прізвище та ім'я (за допомогою вчителя),
-         називає свій вік та домашню адресу (з допомогою вчителя).

Дизайн:
-         розуміє важливість праці в житті людини,
-         називає загальні правила організації робочого місця та безпеки життєдіяльності на уроці,
-         володіє вмінням дотримуватися порядку на робочому місці, наслідувати дії вчителя,
-         називає властивості матеріалу,
-         вміє виконувати трудові операції,
-         володіє навичками складання візерунків з геометричних фігур за наслідуванням учителя,
-         називає інструменти та матеріали для роботи з папером (ножиці, олівець, шаблон, пензлик, клей),
-         має уявлення про безпечну працю з ножицями,
-         знає правила роботи з різними видами конструктору.
Мистецтво:
-         розпізнає прості геометричні форми (трикутник, чотирикутник, коло),
-         розпізнає види і типи ліній (пряма, хвиляста, довга, коротка тощо),
-         розпізнає основні засоби створення форми (лінія, пляма, крапка),
-         уміє (за допомогою вчителя) проводити від руки прямі, хвилясті, довгі, короткі, замкнуті лінії,
-         користуватися трафаретами, шаблонами, опорними точками під час малювання,
-         на елементарному рівні відтворювати зображення,
-         уміє (за допомогою вчителя) орієнтуватися на площині аркуша паперу: знаходити середину, верхній, нижній, правий і лівий краї,
-         за допомогою ліній та кольору зображувати предмети різноманітної форми,
-         користуватися шаблонами під час вирізування та складання простих геометрічних форм із кольорового паперу,
-         передавати в обёємі прості геометрічні форми (за зразком),
-         слухає музичні твори,
-         впізнає фрагменти знайомих мелодій,
-         впізнає інструмент на ілюстрації, фото,
-         слухає звучання інструменту,
-         розрізняє звучання інструментів,
-         добирає до твору відповідний малюнок, фото, картку тощо.

Фізична культура:
-         знає: правила безпеки під час занять фізичними впра­вами,
-         знає основні рухи,
-         виконує комплекси загально розвиваючих вправ, основні рухи,
-         дотримується правил гри.


x

Немає коментарів:

Дописати коментар

Подорож до країни сонячних мрій

 Що таке дитинство? Це країна сонячних мрій!