«НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ ПОСІБНИКИ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ ТА УЧНЯ. ЇХ ЗМІСТ, ЗАВДАННЯ, ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ»
Сучасна школа знаходиться на якісно новому етапі свого розвитку. З’являються нові технології, теорії навчання, нові інтерактивні методи та способи взаємодії «вчитель-учень». А це в свою чергу, вимагає від вчителя обізнаності в питаннях методів, засобів, принципів навчання. Для того, аби поглиблювати або поновлювати свої знання використовуються педагогами різноманітні навчально-методичні посібники.
Використання посібників дає змогу:
1.активізувати роботу учнів,
2. зекономити час на уроці,
3.збільшити обсяг роботи на уроці,
4.підвищити ефективність процесу овоління знаннями, вміннями і навичками.
Навчально-методичні посібники, як система дидактичних засобів навчання, мають велике значення. Згідно Д. Зуєву, вони призначені допомогти вчителю активізувати навчальну діяльність, викликаючи інтерес до предмету, потребу в оволодінні знаннями; підвищити інформаційну ємність уроку; забезпечити диференційований підхід до навчання, максимально посилюючи індивідуальне навчання школяра.
Немає коментарів:
Дописати коментар