середу, 2 грудня 2020 р.

Відверто про головне

 2020/2021 навчальний рік для мене новий та незвичний. І для цього є декілька причин.

Перша- це перша зустріч з учнями за 6 місяців. За такий час можна знайомитися зі школярами як вперше.

Друга- я стала бакалавром математики і тепер маю змогу практикуватися у пеагогічній діяльності не лише з учнями 1-4 класів, але і здобувачами освіти середньої та старшої ланок.

Третя- я стала мамою. Класною мамою для 19 підлітків . Класною мамою для учнів 9 класу.

Ця причина найбіш хвилююча. Адже я не маю досвіду роботи з "вже не дітьми", кожен особливий та має власний характер ( у більшості випадків приходиться не солодко).

Тому вирішила почати перший урок зі знайомства. Разом представилися у формі інтерактивної гри "Алфавіт", розподілили ролі у класі за допомогою хештегів. Презентували власні захоплення через ділові ігри та змагання у формі "Озвуч відео", "Презентуй за сценарієм", "Що було далі". 

Не оминули і актуальну тему профілактики ковід-19 та обговорили за основі візуалізацій усі заходи профілактики хвороби.

Висловлюю сподівання, що ми здружимося. (саме здружимося, від слова "друзі". Не учитель і учні, не старший і молодші, а рівні та дружні!)

Побачимо, як складеться доля. Але сьогодні радію, що отримала під опіку найкращих учнів. А найкращі, бо МОЇ!








 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Подорож до країни сонячних мрій

 Що таке дитинство? Це країна сонячних мрій!