середу, 11 вересня 2019 р.

Hello! My name is...

Продовжуємо поповнювати скарбницю дидактичних ігор на уроках іноземної мови в 1 класі Нової української школи.Це всім відомі забавки, але адаптовані до уроку англійської.
Тема: Hello! My name is...
1. Гра «Хто я»
-          Правила: учасник отримує маску із зображенням однокласника або відомої людини Однокласники запитують ваше ім`я "Гра «Хто я»
-          Ви отримуєте маску. Ваші однокласники запитують ваше ім`я " What is your name?", учасник в масці дає відповіді "I am..." до тих пір, доки не пролунає правильна відповідь.
( Приімтка- імена мають бути прості та добре відомі дітям).
2. Гра «Зупинися у колі»
-          Правила: докии грає музика- ви пересуваєтеся по класу, щойно вона зупинилася- ви маєте завмерти. Хто застиг у колі- той називає своє ім`я та просить одного учня представитися.
3. Фізхвилинка "Up and down"
Правила: я із капелюшка витягую імена та кажу, що їм робити. Хто пропустив свою дію або виконав не правильно- той програв.
Переможець отримує сюрприз.
( Kira run         , Olia jump...)
4. Гра «Світлофор»
-         Правила: я кажу речі з якими ви можете пройти до дошки. Якщо вони у вас є- ви представляєтеся та проходите. Ні- чекаєте наступного сигналу.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Подорож до країни сонячних мрій

 Що таке дитинство? Це країна сонячних мрій!