Характеристика
учениці 2 класу
Опорного закладу загальної середньої освіти
Новозапорізька школа
Долинської сільської ради
Запорізького району
Іванової Іванни Іванівни
2005 року
народження
Іванова Іванна вступила в 1 клас школи _____________________.
Дитина знаходиться на індивідуальному навчанні у зв’язку
зі станом здоров’я.
Досить складно вступає в контакт, не правильно сприймає ситуацію,
іноді поводиться неадекватно, поведінка не
організована.
Орієнтується в
просторі на
достатньому рівні, але не здатна координувати рухи.
Наявні порушення в фонематичному
ладі мовлення, які пов’язані з проблемами в діяльності опорно-рухового апарату.
Наявні серйозні труднощі
в оволодінні граматичним ладом мовлення: знає літери алфавіту, але не може їх
писати, є помилки при їх прочитанні, тому не може правильно списати в зошит речення, слово або графічний образ (візерунок,
фігуру),
лише обвести за контуром, штриховкою, тощо.
Дрібна моторика рук розвинена на середньому рівні: дитина
володіє ручкою, олівцем, ножицями
Мова змістовна, але не виразна, граматично оформлена на початковому
рівні. Фаїна не допитлива, малоактивна, завдання виконує без інтересу, лише з допомогою вчителя, може
відмовитися від виконання завдання.
Частково правильно визначає зміст аналізованого, бачить і усвідомлює відмінності
при порівнянні.
Уявлення
про світ не
глибокі, абстрактні; може розповісти про країну, про місто, про селище, про
тварин і рослини, пори року лише з опорою на малюнки, відеофрагменти, допоміжні
матеріали та з допомогою вчителя.
Має навички лічби в межах 20.
Не орієнтується в десятковому складі числа, не знає складу чисел, допускає помилки
при нумерації, лічбі. Застосовувати знання чисел та їх позначення цифр може
лише за допомоги вчителя, з помилками. Не здатна перенести отримані знання в
подібну ситуацію. Уявлення про геометричні фігури на низькому рівні. Не сформована
навичка креслення найпростіших геометричних фігур( відрізок, пряма, промінь).
Погано орієнтується в зошиті, підручниках.
Емоційна сфера розвинена на низькому рівні. Не здатна
відрізнити позитивні та негативні емоції, не контролює емоції, інколи агресивно
реагує на зауваження, істериками відповідає на прохання виконати завдання
самостійно.
Учениця добра,
чуйна, здатна
до розуміння та співчуття.
Батьки співпрацюють з учителем мало, займаються самостійно з дитиною рідко, частково реалізують
поради щодо відносин з дитиною.
Класний керівник ________________
Вчитель ________________
Директор школи ________________
Немає коментарів:
Дописати коментар