Конспект уроку математики
Тема: додавання і віднімання десяткових дробів.
Мета: актуалізувати
знання учнів про десяткові дроби, їх запис та читання, закріпити знання знання
про розрядний склад чисел, формувати уміння додавати і віднімати десяткові дроби,
сприяти умінню застосовувати ці уміння у життєвих ситуаціях; розвивати критичне
мислення, уміння узагальнювати інформацію; виховувати підприємливість.
Тип уроку: урок засвоєння
нових знань.
Обладнання:
цеглинки лего, ТЗН, роз даткові картки, дидактичний матеріал «Гроші».
Хід уроку
І. Організація
початку уроку
1. Емоційне
налаштування на урок
Вправа «Настрій через лего»
-
У
кожного з вас на парті є комплект із 6 цеглинок Лего. Кожному кольору цеглинки відповідає певний настрій та оцінка цього
настрою.
-
Покажіть
колір вашого настрою. Запишіть на картці , яка додавалася до цеглинок, вираз,
результатом якого буде оцінка кольору вашого настрою. Наприклад: у мене
прекрасний настрій, жовтий колір, оцінка 6. Це 36:6. Буде краще, якщо ви
запишите вираз дробовим числом. Пам’ятайте, яку дію можна замінити рискою дробу.
ІІ. Перевірка ДЗ
-
2
учнів дайте мені зошит на перевірку, 2 учнів запишіть на дошці відповіді, інші
перевіряємо кольоровою ручкою або простим олівцем. Вносимо виправлення.
(
після перевірки кожному учневі озвучую зароблену кількість балів від 0 до 4)
ІІІ. Актуалізація
опорних знань учнів
1.
Гра
«Що зайве?»
-
Округліть
за інструкцією числа, запишіть значення собі у зошит.
-
Порівняйте свої значення із значенням на цеглинках
лего. Якого значення немає? Яка цеглинка зайва? (синя і червона) Чому? ( бо
такого значення ми не отримали після округлення)
ІУ. Повідомлення
теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності
1.
Створення
проблемної ситуації
Інтерактивна
гра «Магазин»
(
перед уроком кожному на парту роздати по 41 грн дидактичного матеріалу «Гроші»)
-
Вирушимо
до кафе-їдальні. На дошці зображені страви та їхня ціна у копійках.
-
Запишіть
ціну кожної страви у формі десяткового дробу. Округліть ціни до десятих.
-
Кожен має порахувати вартість своєї покупки, округливши кожну ціну до десятих.
-
Чи
вистачить нам коштів на обід? ( не відомо, бо ми не можемо обчислити суму
десяткових чисел)
У. Засвоєння нового
матеріалу
1. Пояснення
вчителя з демонстрацією прикладу
( Пояснення індивідуальне для
кожного вчителя, робочі записи для демонстрації є у презентації)
2.
Перевірка
розуміння нового матеріалу
Робота
з підручником
№1228 усно
(8,7 5,32
1,39 0,5 0,49
0,11 з0,023 0,33
0,124)
№1236
1,9 6,1
12,6 7,3 4,98
22,88 13, 706 1,211
9,192
УІ. Закріплення
вивченого
1.
Диференціальне
виконання завдань
Оберіть вправу, яку
вам найзручніше виконувати
Інтерактивна
вправа\
робота з геометричним матеріалом/розв’язання задач(№1246,
1264)/логічні ряди
Посилання
на вправу-
Роздати
учням макети пласких геометричних фігур. Виміряйте довжини сторін, запишіть їх
у формі десяткового дробу, представивши у сантиметрах та знайдіть периметр
заданої фігури.
Задачі за підручником Істер О.С. 2Математика 5 клас»,
Генеза, 2013.
Логічні
ряди- на картці знайдіть закономірність та продовжіть логічний ряд, продовжіть
логічний ряд за заданою закономірністю.
(
індивідуальна перевірка та надання допомоги учням, котрі цього потребують)
1.
Гра
«Башта за вказівками»
(групова
робота. У кожної групи по 5 комплектів башт лего із 6 кольорів )
-
Складіть
башту із лего, у якій буде 5,7+4,3 цеглинок лего. (10)
-
Червоний
колір становить 0,1+ 0,3 від загальної
кількості цеглинок (0,4)
-
Синій
колір становить 0,34-0,14 від
загальної кількості цеглинок (0,2)
-
Зелений
колір становить 56,35-56,25 від загальної кількості цеглинок (0,1)
-
Жовтий
колір становить 2/20 від загальної
кількість цеглинок. (1)
-
Блакитний
колір становить кількість, яку отримаємо
округливши число 0,813557 до одиниць (1)
-
Помаранчевий
колір займатиме решту цеглинок. (1)
Покажіть вашу башту.
УІІ. Підведення
підсумків уроку
1.
Підсумкова
бесіда
-
Перевірте,
чи вистачить вам коштів на обід, який придбали на початку уроку? Так
2.
Рефлексія
Інтерактивна
вправа «Найбільша помилка»
-
Розкажіть,
яких помилок допустилися на уроці?
-
Які
помилки можуть виникати в учнів при вивченні цієї теми?
-
Поділіться,
які помилки супроводжували вас на уроці і як їх можна виправити?
3.
Оцінювання
-
Оцінку
за урок кожен може обчислити самостійно за формулою на екрані.
Аргументація
оцінок вчителем та виставлення балів у журнал
4.
Повідомлення
та пояснення ДЗ
Логічні ряди 2-2,3-2,6-2,9-…. 1,7-3,4-5,1-6,8-….. 19,1-18,3-17,5-16,7….
Немає коментарів:
Дописати коментар