субота, 21 листопада 2020 р.

Когнспект уроку з теми "Я, моя родина, мої друзі"

 

Конспект уроку англійської мови

Клас:2А                                         

Тема: я, моя родина, мої друзі.

Мета: актуалізувати знання лексичних одиниць з теми «Моя родина», збагачувати активний словник учнів словами з теми «Професії батьків», «Моя родина», сприяти формуванню навичок читання, умінь впізнавати буквосполучення з особливостями прочитання у словах; удосконалювати уміння  вживати у мовленні граматичну структуру «Isit…?»; розвивати фонематичний слух, орфографічний зір, уміння діяти за зразком; виховувати уміння презентувати результати власної діяльності.

Обладнання: ТЗН, робочі зошити , лего «6 цеглинок», ілюстрації з теми «Моя родина», букви алфавіту.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. Організаційна частина

1. Привітання

2. Емоційне налаштування на урок. Введення в іншомовну атмосферу

Аналіз відео «Як ти?»

-         Послухайте та повторіть за зразком дії та коментарі до них.

( перший раз відео слухаємо та повторюємо, вдруге я зупиняю відео після запитання, аби відповіді дали учні)

-         Станьте частиною відео та озвучте його.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

( ДЗ- доповнити родове дерево, яке складали на уроці іменами та дальніми родичами)

-         Презентуйте свою роботу .

ІІІ. Актуалізація опорних знань

 (диференціація завдань за групами)

І група- проспівайте пісню «Абетка» та назвіть слова на ту букву, на якій я зупиню пісню.

ІІ група- скажіть як читається буква, на якій зупиниться пісня.

ІІІ група-допишіть алфавіт на картці.

ІУ. Вивчення нового матеріалу

1.     Бесіда за матеріалами ДЗ

-         Назвіть професії батьків.

-         Послухайте зразки професій англійською мовою та скажіть які із них є назвами професій батьків. (спираючись на пасивний словник учнів)

( одночасно демонструю ілюстрації та надаю допомогу у назвах слів, які не подібні до української мови)

2.     Закріплення введених ЛО

Гра «Хто я?»

-         У мене на голові картка з професією. За допомогою запитань здогадайтесь хто я. Відповіді на питання тільки так або ні.

( на дошці зразок побудови запитання та відповіді до нього. Коли учні будують питання- допомагаю їм, демонструючи цеглинки лего у правильно порядку.)

3.     Автоматизація дій з вивченими ЛО

Робота з інтерактивним додатком

(Розділ 2, частина «Лексика», вправа 1)

У. Узагальнення і систематизація знань

1. Інтерактивна вправа «Знайди пару»

https://learningapps.org/display?v=pb40g733520

УІ. Підведення підсумку уроку

1.     Рефлексія

Гра «Покажи свій настрій»

2.     Вербальне оцінювання

-         Оберіть колір, яким ви оцінюєте свою роботу на уроці. Прикріпіть його на гору вашої башти з лего.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Подорож до країни сонячних мрій

 Що таке дитинство? Це країна сонячних мрій!