18 лютого згадуємо пам`ять героїв Революції Гідності, котрі ціною власних життів домоглися зміни влади та ствердження моральних ідеалів Європи. В підручниках з історії та в наших серцях вони залишаться як Небесна сотня.
На уроці спілкування за коловим принципом поглибили знання другокласників про Революцію Гідності та її цінності, сприяли формуванню уявлень про способи боротьби; розвивали логіччне та послідовне мислення, уяву; виховували патріотичні почуття та емпатію.
Школярі в групах проходили тестування, з метою визначення рівня уявлень учнів про Революцію Гідності.
Після цього переглянули та проаналізували навчальне відео , з якого діти дізналися про час, місце розгортання подій та їх хронологічну послідовність.
Так, учні обёєдналися у декілька команди, кожна з яких відтворювали матеріальні згадки про Небесну сотню у мистецтві: складали пазл, вставляли пропушені слова у вірш, поєднували власну назву з її тлумаченням та значенням для Революції.
В цей час найбільша група виконувала інтерактивні вправи на встановлення хронологічної послідовності подій.
Для підведення підсумків використали роботу з картою, на якій шукали місця, на яких розгорталася революція Гідності та називали свідками яких конкретно подій стали ці вулиці, майдани, сквери.
Отже, хто не знає минулого- той не вартий майбутнього. Тому для другокласників такий урок спілкування був актуальним та цікавим.
На уроці спілкування за коловим принципом поглибили знання другокласників про Революцію Гідності та її цінності, сприяли формуванню уявлень про способи боротьби; розвивали логіччне та послідовне мислення, уяву; виховували патріотичні почуття та емпатію.
Школярі в групах проходили тестування, з метою визначення рівня уявлень учнів про Революцію Гідності.
Після цього переглянули та проаналізували навчальне відео , з якого діти дізналися про час, місце розгортання подій та їх хронологічну послідовність.
Так, учні обёєдналися у декілька команди, кожна з яких відтворювали матеріальні згадки про Небесну сотню у мистецтві: складали пазл, вставляли пропушені слова у вірш, поєднували власну назву з її тлумаченням та значенням для Революції.
В цей час найбільша група виконувала інтерактивні вправи на встановлення хронологічної послідовності подій.
Для підведення підсумків використали роботу з картою, на якій шукали місця, на яких розгорталася революція Гідності та називали свідками яких конкретно подій стали ці вулиці, майдани, сквери.
Отже, хто не знає минулого- той не вартий майбутнього. Тому для другокласників такий урок спілкування був актуальним та цікавим.
Немає коментарів:
Дописати коментар